BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Minggu, 20 Desember 2009

Cinderella ( remidial test )


Once upon a time, there was an unhappy girl who lived with her father, stepmother and two stepsisters. She was made to work (22) hard by day and slept on the cold floor near the fire by night and that is how she came to be known as Cinderella. One day an invitation (23) arrived inviting everyone to a grand ball held in honour of the prince. Every one leaving Cinderella behind, sad and alone.
Suddenly a fairy appeared. She dressed Cinderella in (24) beautiful gown, changed a pumkin into a coach, and mice into horses. So off went Cinderella to the palace. As soon as the prince saw her, he asked (25) her to dance and would dance with no other all night.
However, at midnight, Cinderella ran from the prince but she lost one of her shoes. The prince searched for the owner of the shoe. Finally, he found Cinderella and they lived happily ever after.

Translate
Pada zaman dahulu kala, ada seorang gadis yang tidak bahagia yang tinggal bersama ayahnya, ibu tiri, dan dua saudara tirinya. Dia dipaksa untuk bekerja sangat keras setiap hari dan tidur di lantai yang dingin dekat dengan perapian setiap malam dan inilah bagaimana dia dikenal sebagai Cinderella. Suatu hari sebuah undangan tiba. Undangan itu mengundang semua orang untuk mengikuti pesta dansa yang diselenggarakan oleh pangeran yang terhormat. Semuanya hadir meninggalkan Cinderella dalam keadaan sendiri dan sedih.
Tiba-tiba seorang peri muncul . Dia memakaikan Cinderella gaun yang indah, mengubah labu menjadi sebuah kereta dan tikus menjadi kuda. Lalu pergilah Cinderella ke istana. Segera setelah pangeran melihat Cinderella, pangeran memintanya untuk berdansa dan pangeran tidak akan berdansa dengan yang lain sepanjang malam.
Akan tetapi, pada tengah malam, Cinderella lari dari pangeran tetapi dia kehilangan satu dari pasangan sepatunya. Pangeran mencari pemilik dari sepatu itu. Akhirnya dia menemukan Cinderella dan mereka hidup bahagia selamanya.

0 komentar: